مدیریت سفارش کار

بعد از ثبت سفارش ها برای مدیریت و مشاهده ی وضعیت  سفارشات به این قسمت یعنی ” مدیریت سفارش کار ” مراجعه میکنیم که سفارش های وارد شده ی ما لیست شده اند :

 

مدیریت پوشه ها
مدیریت پوشه ها

 

تمامی سفارش های کار های پرداخت نشده را میتوان از طریق نام یا تاریخ جستجو کرد.

یک سفارش کار را از طریق آیکون Modify میتوان اصلاح کرد و  سفارشات کار پرداخت شده و پرداخت نشده ها را ( به صورت تراکنش) از طریق دفتر کل دید.
به علاوه میتوان وضعیت موجود هر کدام از سفارش و تاریخ تحویل(نیاز) را مشاهده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>